No more arbetslöshetsblogg

Tänkte bara skriva det. Gjorde första dagen på nya jobbet idag. Nu är jag egentligen för trött för att blogga... Det blir så mycket intryck, ni vet, första dagen. Dessutom var jag nervös + pollenallergisk i natt och sov dåligt.

Mitt nya jobb, en projektanställning i några månader (än så länge), är på SLU. Mitt jobb kommer att vara att hitta information om SNP:ar i regioner kopplade till tillväxt som hittats med QTL-analyser i höns. Det verkar trevligt och bra. Jag skulle posta en länk till gruppen om jag bara kunde, men hela SLU:s hemsida har förnyats och är halvfärdig, och min forskargrupp hör till den halvan som inte är klar.

Nu ska jag vila.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Grattis!

2009-04-27 @ 21:11:31
Postat av: Beatrice Rydfjäll

Men åhh va roligt att du fått jobb! Grattis!

2009-04-28 @ 21:18:12
Postat av: Johan

Grattis! Arbetsbeskrivningen är för avancerad för mig dock...

2009-04-28 @ 22:17:20
URL: http://mellenius.blogg.se/
Postat av: Mauri

2009-04-29 @ 15:52:09
Postat av: Mauri

Jättegrattis, hoppas du får trevliga arbetskompisar och roliga uppdrag! Pollen?!? Det är långt kvar dit härborta. Väntar med spänning på första riktiga rapport från ditt nya jobb.

2009-04-29 @ 16:16:23
Postat av: Marianne

Grattis! Lycka till. Massa kramar!

2009-04-29 @ 23:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0