När jag kom och när jag åkte

När jag kom till Sheffield hade Simon lämnat ett kort åt mig. Jättegulligt! Så här såg det ut:

På festen i fredags (som inte var en fest för min skull) fick jag ett par presenter av mina kompisar och ett till kort...
Åååhhh, vad jag kommer att sakna dem!

Festen var förresten en lägenhetsfest hemma hos Becky med tema "hår". Vissa var utklädda, många hade peruker, men alla hade gjort något speciellt med sitt hår iaf. Jag gjorde en beehive! Jag vet inte hur man gjorde på 60s, men jag svepte håret kring en såndär gröngul (oanvänd) skursvamp, och sprejade.
   
Dåliga bilder, jag vet... ber om ursäkt. Hoppas att bättre bilder, från själva festen, kommer på fejjan. De här tog jag hemma vid fyratiden, därför var jag lite trötter. Men en jättekul fest iaf!

Igår kväll var alltså sista kvällen. Jag, Remi, Kirsty, Simon och Thanos åkte en bit utanför stan och tittade på en dansuppvisning... Svårt att förklara, men de var utomhus, hade svarta kåpor och rävmasker och dansade med mycket eld. Häftigt. När vi kom hem vid elva kände vi att vi blivit väldans hungriga, så Simon lagade mat. Sedan bakade jag kladdkaka, och så drack vi Simons hemmagjorda slånbärsgin och det blev bara en så himla skön sista kväll!

Så nu känner jag mig ganska "färdig", skönt! Har tagit farväl av de flesta och packat. Min flight är inte inställd heller. Ikväll är jag ringbar i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilken rolig idé för en fest. De verkar veta hur man festar där.

2007-10-28 @ 13:45:59
Postat av: Johan som håller med Marianne

Ja, verkligen många olika teman och sånt! ^^

2007-10-30 @ 19:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0