Ganska frisk

Wheee, det funkade att överdosera med vitlök! Jag åt som sagt två klyftor på fredagmorgonen, drack te med honung hela dagen, åt mer vitlök innan jag la mig och sov tio timmar. Och var hyfsat frisk på lördagen!

Tyvärr var ju alla andra fortfarande förkylda så det kom inte så många som jag hoppats till Disneyfesten. Tror vi var runt tolv pers. Inte värsta röjet alltså, men väldigt trevligt! Jag bakade tårta och cupcakes hela dagen på lördagen. Mina kompisars dräkter var så himla coola! Har tyvärr inga bilder på dem (min mobil är så seg så jag tar bara bilder på saker som sitter still), men några bilder på mina bakverk iaf...

   
Fler bilder från festen, inkl. bilder på mig som Alice i Underlandet, finns förstås i mina kompisars album på facebook. Hittas lättast genom att ni klickar vidare från bilder på mig som andra lagt till. Om någon är intresserad.

Igår kväll var jag i Manchester på Manu Chaos spelning. Måste nog i ärlighetens namn säga att han var bättre på Roskilde 2000,  för då hade han storband med sig medan det igår blev lite mer rockigt ibland... Men ändå väldigt, väldigt bra, och fantastiskt roligt!

Simon har återigen lämnat oss, men nu bara för en veckas fältarbete. I hans rum flyttar Thanos, en grek från avdelningen, in istället. Thanos kommer att bo i mitt rum när jag åker hem igen men alltså tills vidare i Simons. (Simon kommer att arbeta borta sex dagar i veckan till i slutet på november. Han räknar ogräs på bondgårdar. Inte så kul i fukten.)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Vilka fina bakelser!! Fast du behöver nog en ny kamera. Får jag köpa en åt dig?

2007-10-09 @ 12:58:55
Postat av: Marianne

Aaam am am! Vilka bakelser!

2007-10-09 @ 14:44:47
Postat av: Mauri

Grattis på namnsdagen, min vän. Cupcakes såg verkligen Disney'ish ut !
Hade precis besök från Yorkshire här, de gjorde reklam
för en business incubator vid Sheffield universitet.
Kanske något att besöka någon gång, om några veckor skall jag till Pisa och Torino i samma syfte.
Troligen varmare där... Love/2m

2007-10-10 @ 15:14:59
Postat av: Johan

Nu har jag läst bloggen! Jag tycker det verkar hur häftigt som helst med en Disney-fest och att du har varit på en Manu Chao-konsert var nästan lika häftigt!

2007-10-10 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0