Midsommar

Imorgon, midsommardagen, åker vi alltså! Först flyger vi från Arlanda till Heathrow, sedan till Singapore och direkt vidare till Perth, dit vi anländer 14.10 lokal tid på söndag. Total flygtid 20 timmar och 30 minuter, eller 22 timmar och 50 minuter inklusive stopp.

Midsommarafton ägnades förstås allra mest åt packning. Packningen gick riktigt bra, tycker jag! Mina saker täckte inte ens hela vardagsrumsbordet! *mycket nöjd med mig själv* Viktigt också att ha ett lås på väskan som går att knacka upp med knogen om det skulle behövas.

   

Mattias har skapat sig en användare på bilddagboken.se, där han kommer att lägga bilder under resans gång. Han har redan nu lagt upp lite bilder som han tagit de senaste veckorna. Länk finns här eller nere till vänster, där ni också hittar Karin och Fredriks hemsida.

Kommentarer
Postat av: Mulle

Mäktigt. Hoppas resan inte blir alltför dryg...och att den går bra givetvis :-)
Alltså, min midsommarafton var insane. Jag har ett jävligt otippat skvaller som jag ska dra sen vid tillfälle.
Saknar dig förresten. Kram

2007-06-23 @ 14:40:01
Postat av: Mauri

Hej,
Kul att du lagt upp bloggen. Johan och jag kom precis hem från en veckas tennisresa i Kiel.
Bara "gått på nät" inte "på nätet" under veckan...haha...ehm, ; körde därifrån 17.30, hemma 09:00, lite jet-laggade vi också. Midsommar i Tyskland firades....inte.
Hörs och puss
Mauri

2007-06-25 @ 11:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0