Snorkling

I dag var vi ute och snorklade vid ett korallrev utanfor en av Whitsunday-oarna. Igen hade vi lite otur med vadret, eftersom det blaste mycket sa att sikten inte blev sa jattebra och det blev ratt kallt i vinden i baten. Och gungigt... tror allihop blev ratt sjosjuka. Jag loste det genom att sova mig igenom det mesta av batturerna. Men det var anda skont att antligen fa bada lite, och det var hur fint som helst under ytan! Massor av fiskar! Forst tyckte jag att det var gulligt att de var sa nyfikna, de kom typ fram och knackade pa rutan till cyklopet, men sedan berattade Karin att de ater hudflagor som jag tappar. Inte sa gulligt langre...

Kallt i baten

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej hej, ni verkar ha det superbra i australien! tycker du verkligen om operahuset harriet? jag o jessica blev väldigt besvikna, var ganska häftigt men trodde det skulle vara mkt större! men hade ändå gett mkt för att åka till australien igen, vi har nästan regnat bort här i södra sverige, har varit en massa översvämningar här.. längtar så tills solen tittar fram igen. men hoppas iaf att ni får en fortsatt trevlig resa! kramar

2007-07-09 @ 19:45:44
Postat av: Lisa

Det är så kul att läsa det du skriver, sitter å ler för mig själv. Jag inser ju nu att jag måste åka till Australien! Ta hand om er! kram!

2007-07-10 @ 10:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0