I Sydney igen

Nu har jag varit sämst på att uppdatera, men jag ska berätta lite om vad jag gjort istället! I stort sett har jag följt den ursprungliga planen och slappat och semestrat. Solat, badat, gjort utflykter i regnskogen och ätit massor och druckit en massa öl på kvällarna. Och gjort exotiska saker som badat i ett vattenfall ute i regnskogen, köpt bananer från odlaren, knäckt kokosnötter på stranden...

Det mest exotiska var dock helt klart utflykten till Barriärrevet. Om du någonsin får chansen, ta den. Att snorkla där är verkligen det häftigaste jag gjort. Tyvärr såg jag ingen sköldpadda men valar, hajar, en rocka och en massa småfisk (t.ex. clownfiskar).

Nu är vi tillbaka i Sydney eftersom jag och Mattias flyger vidare till Hongkong i morgon, och Karin och Fredrik åker hem till Perth. Ska skriva mer senare men just nu orkar jag inte.

Kommentarer
Postat av: Tomas Calla

Sätt in bilder du åxå Harriet

2007-07-19 @ 17:45:56
Postat av: Marianne

Varför blir det inget då jag kommenterar Mattias bilder?

2007-07-21 @ 10:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0