Kort uppdatering

Jag skulle faktiskt gärna vilja hålla liv i bloggen, även här hemma. Det är ju mycket man vill... Jag ska försöka uppdatera lite oftare fr.o.m. april (2008, oroas inte), då kommer jag ha mer tid. Just nu har jag bara så ofantligt mycket att göra.

Därför har jag inte så mycket att skriva om heller... Sitter och borstar tänderna just nu. Jag köpte en ny tandborste för ett par dagar sedan. Då hade jag blivit tvungen att använda Mattias tandborste ett par gånger, eftersom jag slängde min egen en kväll då jag hittade en blomfluga som trasslat in sig och dött i den. Eller "blom"-fluga vet jag väl inte... ibland bor det små flugor i golvbrunnen i badrummet nämligen. Ganska äckligt med tanke på vad det kan finnas för dem att leva på där. Fast jag misstänker att det verkligen är blomflugor som lockats dit av Mattias Herbal Essences-schampo (med doft av passionsblomma).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0