Min skolväg

Tänkte bara visa lite hur det ser ut, det lilla jag sett av Sheffield hittills. Det tar en kvart ungefär att gå till universitetet från huset, och de här bilderna är tagna med mobilen längs vägen.


...jag nämnde att jag är i England, va?


Det här är en park längs vägen. På andra sidan dammen ligger studenternas gym. Har inte varit där än, men ska kolla in någon dag. Liiite finare läge än IKSU...


På Parsonage Crescent bor jag...


...genom den här gången mellan radhusen. Man går alltså in i nummer 20 från andra sidan.

Finare bilder kommer, förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jättefina bilder! Men jag vill fortfarande köpa en kamera till dig :|

2007-08-03 @ 10:04:58
Postat av: Mauri Mellenius

Kul att se var du bor !
Lite Potter-varning över det hela.
Speciellt den där gången såg magisk ut.
Ha de' !

2007-08-07 @ 15:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0